• Provádíme jak sériovou tak paralelní diagnostiku za pomocí nejmodernějších přístrojů. Využíváme jak značkové diagnostiky např. Citroen, Ford, PSA, VW atd. tak i multiznačkové diagnostiky BOSCH. Při složitějších závadách využíváme 8 kanálový osciloskop se záznamem.
  • Za pomoci analyzátoru výfukových plynů zjišťujeme nejen směšovací poměr paliva a vzduchu ve válcích. Ale také rychlým a bezdemontážním způsobem zjistíme únik chladící kapaliny do válců, vynechávání spalování, zvýšenou spotřebu oleje, ukapávání vstřikovačů (FSI) nebo množství nafty ve válcích a tím i fce. Lambda sondy (motory s DPF).
  • Rychlá a bezdemontážní diagnostika nastavení rozvodů pomocí osciloskopu
  • Bezdemontážní test komprese
  • Měření komprese za běhu motoru (využívá se při nepravidelném vynechávání spalování na jednotlivém válci). Navíc lze z diagramu vyčíst i „přicpaný“ výfuk.
  • Kontrola tlaku paliva u tohoto přesného přístroje lze z diagramu vyčíst případnou netěsnost PD vstřikovačů (kolem o kroužků)
  • Měření a nahrávání logu za jízdy (využívá se při sporadických závadách)
  • Diagnostika samotných vstřikovacích čerpadel VP39 a VP44